۱۳۹۳ آذر ۳, دوشنبه

سیمین غانم - گل گلدون

ترانه‌سرا: فرهاد شیبانی

 خواننده: سیمین غانم

 آهنگساز: فریدون شهبازیان

آلبوم: قلک چشات


گل گلدون من، شكسته در باد

تو بیا تا دلم، نكرده فریاد

گل شب بو دیگه، شب بو نمی ده

كی گل شب را، از شاخه چیده

گوشه‌ی آسمون، پره رنگین كمون

من مثل تاریكی، تو مثل مهتاب

اگه باد از سر، زلف تو نگذره

من می رم گم می‌شم، تو جنگل خواب

گل گلدون من، ماه ایوون من

از تو تنها شدم، چو ماهی از آب

گل هر آرزو، رفته از رنگ و بو

من شدم رودخونه، دلم یه مرداب


آسمون آبی می شه

امّا گل خورشید

رو شاخه های بید

دلش می گیره

درّه مهتابی می شه

امّا گل مهتاب

از بركه های آب

بالا نمیره

تو كه دست تكون می‌دی

به ستاره جون می‌دی

می‌شكفه گل از گل باغ

وقتی چشمات هم میاد

دو ستاره كم میاد

می سوزه شقایق از داغ


گل گلدون من، ماه ایوون من

از تو تنها شدم، چو ماهی از آب

گل هر آرزو، رفته از رنگ و بو

من شدم رودخونه، دلم یه مرداب


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر